شرکت

پدسا ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری سپیدار همکاران سیستم است. از سویی دیگر این مجموعه، با تکیه بر دانش فنی و تجارب گسترده اعضای تیم خود، علاوه بر پشتیبانی نرم افزار سپیدار سیستم توانایی اجرا و پشتیبانی از تجهیزات، سخت افزار ها و نرم افزارهای دیگر را نیز دارد. این مجموعه به منظور بهره برداری بهتر از نرم افزار، برنامه پشتیبانی جامعی را برای محصولات خود در نظر دارد. پشتیبانی به دو صورت اینترنتی و تلفنی قابل ارائه به کاربران گرامی می باشد.

شرکت

پدسا به عنوان نماینده سپیدار سیستم در غرب تهران خدمات گسترده خود را به اشکال مختلف عرضه خواهد نمود. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در این مورد، کافی است با این شرکت

تماس بگیرید. یکی از خدمات اساسی این شرکت در خصوص نرم افزار سپیدار سیستم ارائه دموی رایگان این محصول است. شما می توانید با مراجعه به سایت و پر کردن فرم

درخواست دمو منتظر تماس کارشناسان پدسا در سریع ترین زمان ممکن باشید.

همان گونه که می دانید پشتیبانی نرم افزار به معنی انجام امور نرم افزاری است و شامل رسیدگی به هر درخواستی می شود که به سیستم عامل، نرم افزارهای نصب شده، کنترل پنل و تنظیمات نرم افزاری مربوط می شود.

در سپیدار سیستم در ابتدا به مدت یک سال تمامی خدمات پشتیبانی به صورت رایگان به مشتریان ارائه می شود. پس از اتمام این دوره، مشتریان می توانند اقدام به خرید پشتیبانی هر یک از خدمات به صورت جداگانه نمایند. مشتریان گرامی می توانند برای آنکه بتوانند به آسانی از خدمات نرم افزار حسابداری سپیدار استفاده نمایند در کلاس های آموزش کار با این نرم افزار شرکت نمایند.

 

نرم افزار سپیدار

پشتیبانی نرم افزار سپیدار سیستم

وظایف کارشناس پشتیبانی نرم افزار

 

وظایف مربوط به پشتیبانی از نرم افزار به قدری حساس است که برای این امر فرد یا یک تیم حرفه ای را مسئول می کنند. به خصوص پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری که با کلیه داده ها و اطلاعات مالی یک مجموعه سر و کار دارد. از اینرو کارشناسان تیم پدسا کوشیده اند با تکیه بر توانایی های خود بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نمایند. در زیر به چند مورد از وظایف کارشناسان پشتیبانی نرم افزار اشاره کرده ایم:

  • دانش و مهارت کافی برای پشتیبانی نرم افزار
  • انجام تنظیمات مورد نظر مشتری با توجه به نیازهای جدید ایجاد شده
  • نصب مجدد نرم افزار در صورت خرابی پس از استقرار و نصب اولیه
  • آموزش مشتریان درباره نحوه استفاده از نرم افزار
  • تسلط کافی در کار با کامپیوتر و نرم افزارها

از آنجایی که کار مالی از حساسیت زیادی برخوردار است باید نرم افزاری را تهیه نمایید که تیم پشتیبانی آن همیشه در دسترس بوده و بتوانید در صورت بروز مشکل سریعا با آنها جهت حل مشکل ارتباط برقرار کنید.

نرم افزار حسابداری سپیدار نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها دارد. هر کدام از این نرم افزارهای حسابداری و مالی شامل امکانات فراوانی از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سر رسید چکها و امکان دریافت گزارش های گوناگون و متنوع و بسیاری امکانات دیگر هستند.

اگر قصد خرید یک نرم افزار حسابداری خوب را دارید و یا اطلاعات کافی درباره نرم افزارهای حسابداری ندارید می تواند برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان در خصوص کلیه نرم افزارها با

تیم پدسا تماس حاصل نمایید.   

 

کارشناسان خدمات پدسا

خدمات پدسا

 

خدمات نرم افزاری شرکت پدسا

 

شرکت پدسا که به عنوان نماینده غرب تهران نرم افزار سپیدار سیستم فعالیت خود را آغاز نموده است؛ خدمات خود را به شرح ذیل به مشتریان ارائه خواهد نمود:

  • مراجعه حضوری برای نصب و استقرار سیستم
  • پشتیبانی به صورت تلفنی برای پاسخ به سوالات مشتریان، راه اندازی نرم افزار و استقرار سیستم ها
  • رفع مشکلات به صورت اینترنتی
  • مشاوره و راهنمایی جهت خرید و نصب سایر نرم افزارها

نحوه پشتیبانی در شرکت های نرم افزاری به صورت تلفنی، حضوری، چت و ریموت شدن است که این عوامل در قیمت پشتیبانی نرم افزارها تاثیرگزار است. زمان پشتیبای 24 ساعته است. هزینه ها در یکسال اول رایگان است ولی از سال بعد، بابت ارائه خدمات پشتیبای یک چهارم مبلغ نرم افزار از مشتری دریافت می گردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در مورد محصولات و خدمات، می توانید با شماره های شرکت

تماس گرفته و یا به صورت اینترنتی درخواست خود را در سایت

پدسا ثبت نمایید.

 

منبع

پشتیبانی نرم افزار سپیدار سیستم و خدماتی که به صورت رایگان ارائه میشود

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها